Skip to main content

Tukea liikematkojen hallinnointiin asiantuntevilta asiakastiimeiltä

4 min
Posted: 17 November 2020Updated: 03 August 2022
business-travel-management-services-and-support.jpg

Kirjoittaja: Amir Sadeghi, Senior Marketing Manager, asiakaskokemusohjelmat

Asiakkaat ovat jokaisen yrityksen keskiössä. Asiakkaat ovat se voima, joiden ansiosta yritykset innovoivat, kehittyvät ja parantavat toimintaansa jatkuvasti. Egencialla työskennellessäni olen onnekas, kun saan kuulla asiakkaiden palautetta liikematkojen hallintapalveluistamme aina liittymisprosessista yritysten matkustusohjelmien optimointiin.

Vuosien varrella olemme huomanneet, että tehokkaimmat matkanhallintaratkaisut ottavat huomioon niin matkustajien kuin matkustusvastaavienkin erilaiset tarpeet. Liittymisessä auttava tiimimme on tiiviisti asiakkaiden apuna palvelun käyttöönotossa. Näin varmistamme, että asiat sujuvat hyvin alusta lähtien.

Liittymisen jälkeen asiakaspäällikkömme ottavat ohjat käsiinsä ja tekevät yhteistyötä asiakkaiden kanssa auttaakseen heitä optimoimaan yritysten matkustusohjelmat. Tien päällä olevien matkustajien tukena taas on asiakaspalvelutiimimme, joka on aina valmiina auttamaan heitä matkaan kohdistuvien esteiden ratkaisemiseksi. Matkustusvastaavat saavat tukea myös Egencia Connect Communitylta. Tämä yhteisö koostuu muista matkahallinnon ammattilaisista, jotka ovat valmiina jakamaan neuvoja ja omia näkemyksiään.

Katsotaanpa lähemmin, kuinka nämä asiantuntijatiimimme tukevat asiakkaita, ja mitä asiakkaillamme on sanottavanaan heidän saamastaan palvelusta.

Yksilöllinen ja intuitiivinen liittymisprosessi asiantuntevalla tuella

Liittymisessä avustava tiimimme tarjoaa käyttöösi erilaisia työkaluja palvelun menestyksekkääseen käyttöönottoon. Näihin työkaluihin kuuluvat yksinkertaistettu matkustajaprofiilin luominen, verkossa käytettävät itsepalvelutyökalut ja etäkoulutus sekä mallipohjat ja resurssit sisäisen viestinnän tarpeisiin. Käyttöönotossa avustava projektipäällikkö tekee kanssasi yhteistyötä ohjelmasi tarpeiden täyttämiseksi ja varmistaa, että mikrosivustosi on valmis tukemaan matkustusohjelmaasi.

”Yhteistyötä kanssani tehneet Isha, Ashley ja Gus olivat oikea unelmatiimi! Kaikki oli erittäin selkeää. Heidän antamansa aikataulu oli erittäin realistinen, ja he vastasivat kaikkiin tarpeisiimme nopeasti ja tehokkaasti. Prosessi ei olisi voinut mennä paremmin, ja yrityksemme on erittäin mielissään ohjelman käyttöönotosta. Kiitos!”

— Käyttöönoton jälkeinen asiakaskysely, 2020

Ymmärrämme, että vaatimuksesi saattavat vaihdella organisaatiosi koosta, toimialasta, sijainnista, kielestä ja olemassa olevasta infrastruktuurista riippuen, minkä vuoksi asiantuntijatiimimme on valmis mukautumaan yrityksesi tarpeisiin. Jos kyseessä on pienempi yritys, joka tarvitsee palvelua nopeasti, voimme aktivoida sen käyttöön viikossa. Isompien yritysten, joilla on jo valmis matkustusohjelma, liittyminen kestää keskimäärin kahdeksan viikkoa. Viime vuonna aktivoimme palvelun yli 1 500 tyytyväiselle asiakkaalle. Tästä lyhyestä videosta näet, mitä useilla näistä uusista asiakkaista oli sanottavanaan liittymisessä auttaneesta tiimistämme ja käyttöönottoprosessista.

”Koko prosessi oli todella helppo. Egencia oli meihin jatkuvassa yhteydessä varmistaakseen, että edistyimme käyttöönotossa suunnitellulla tavalla. Käyttöönottoviikolla Jennifer ja hänen tiiminsä vastasivat viipymättä kaikkiin tarpeisiimme.”

— Käyttöönoton jälkeinen asiakaskysely, 2020

Kumppanisi menestyksekkään matkustusohjelman luomisessa 

Asiakaspäällikkömme tekevät tiivistä yhteistyötä liittymisessä avustavan tiimimme kanssa varmistaakseen, että siirtyminen matkasi seuraavaan vaiheeseen sujuu mutkitta. Asiakaspäällikkösi ei ole vain strateginen kumppani, vaan toimii myös tiimisi jatkeena − hän on henkilö, jolta voit luottaa saavasi asiantuntevia analyysejä ja suosituksia, liikematkustusohjelman silmälläpitoa ja neuvoja, joiden avulla voit kehittää toimintoja ja luoda säästöjä.

”Asiakaspäällikköni auttaa minua suunnittelemaan strategisesti tulevia tapahtumia ja muita tilaisuuksia, kuten kokouksia ja ryhmämatkavarauksia. Olemme parhaillaan näiden osa-alueiden lanseerausvaiheessa.

— JJ Giachetti, liikematkavastaava, Umpqua Bank

Haluatko tietää, kuinka matkustajien varauskäyttäytyminen vaikuttaa palvelun käyttöasteeseen verkossa? Etkö ole varma, pitäisikö matkustajiesi vuokrata auto vai käyttää kimppakyytiä? Tarvitsetko vinkkejä Egencia Analytics Studion käyttöön? Asiakaspäällikkösi voi auttaa, koska hänen tehtävänään on neuvoa sinulle, kuinka voit optimoida matkustusohjelmasi saadaksesi siitä parhaan mahdollisen hyödyn.

"Egencian Account Managerimme on loistava. ”Hän on käyttänyt raportointia osoittaakseen meille matkustajaryhmien käytäntöjen noudattamisessa toistuvia malleja ja korostanut samalla kipukohtia, kuten käytännön vastaisia ja myöhässä tehtyjä varauksia, joista voimme helposti päästä eroon.”

— Lisa Murphy, liiketoiminnan ryhmänjohtaja, James Fisher Marine Services Ltd.

Matkustusasiantuntijat apunasi matkan jokaisessa vaiheessa 

Tiedämme, että liikematkustajiesi tukeminen on yksi tärkeimmistä syistä hallinnoidun matkustusohjelman käytölle. 94 %:n asiakastyytyväisyyden ansiosta voit luottaa siihen, että meillä on tarjota oikeanlainen teknologia ja ihmiset, jotka tukevat sinua matkasi joka vaiheessa. Olemme ainoa liikematkatoimisto, joka omistaa käyttämämme teknologian kokonaan. Tämän takia matkustajamme ja matkanvaraajamme voivat helposti ottaa yhteyttä tukeen tai peruuttaa ja muokata matkoja verkossa tai Egencian sovelluksessa. Käyttökokemus on saumaton − alustamme näyttää matkustajille, matkanvaraajille ja asiakaspalvelijoillemme yhden ja saman näkymän.

”Asiakaspalvelutiimistä on ollut suurta apua. Heidän ansiostaan kaikki on sujunut helpommin. Haluan kiittää koko Egencian tiimiä hyvästä työstä.”

— Maria Miro, matkustuspäällikkö, Shiseido España SA

Toimintaperiaatteemme on, että mitä paremmin tunnemme asiakkaamme, sitä nopeammin voimme heitä auttaa. Yli 2 600 asiakaspalvelijaamme ovat valmiina tukemaan sinua vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä, ja heihin voi ottaa yhteyttä milloin tahansa verkossa, yhdellä napautuksella sovelluksessa tai puhelimitse. Liikematkailun asiantuntijamme puhuvat yli 30 kieltä ja työskentelevät yli 65 maassa.

”Sain Kellyltä parasta mahdollista asiakaspalvelua! Hän oli kärsivällinen, kiltti, empaattinen ja ymmärtäväinen.”

—  Tuotemyyntiasiantuntija, elektroniikkayritys

Tämän lisäksi asiakaspalvelijoillamme on useiden vuosien ja monissa tapauksissa vuosikymmenten kokemus liikematkailun alalta. Tulivuorenpurkaus Islannissa? Keväinen lumimyrsky? Asiakaspalvelijamme ovat auttaneet matkustajia selviytymään kaikenlaisista tilanteista nopeasti ja turvallisesti.

”Halusin vain kertoa Egencian johdolle, kuinka paljon arvostan Nicolen asiantuntevaa tukea. Hän kävi läpi kaikki vaihtoehdot, löysi toimivan ratkaisun ja auttoi minua pääsemään takaisin perheeni luo. Hän jopa tarjoutui seuraamaan odotettavissa ollutta lennon peruutusta ja auttoi näin yritystämme säästämään sievoisen summan matkakuluissa lähettämällä hyvityksen oikeaan aikaan.”

—  Vanhempi johtaja, konsultointiyritys

Egencia Connect Community

Egencia Connect Community on vankka, verkossa toimiva ekosysteemi, joka antaa pääsyn lähes 800 liikematkojen hallinnan asiantuntijan maailmanlaajuiseen verkostoon. Jäsenet osallistuvat ammattitaitojen kehittämisseminaareihin ja liikematkoja koskeviin keskusteluihin, minkä lisäksi he voivat ansaita palkintoja. Jäsenenä sinulla on tilaisuus jakaa muille parhaita toimintatapojasi ja saada arvokasta palautetta matkanhallintaohjelmaasi vaikuttavista osa-alueista.

”Egencia Connect on mielestäni erittäin hyödyllinen ja asiantunteva yhteisö. Pidän kaikesta siellä käytävästä dialogista.”

— Matkustusvastaava, finanssiala

Egencia Connect Community lisää säännöllisesti uusia ominaisuuksia, kuten yhteisölle suunnattuja interaktiivisia tapaamisia johtomme kanssa, hyödyllisiä ohjevideoita ja viimeisintä tietoa sisältävää COVID-19-sisältöä.

Parempaa liikematkustusta

Lähes 20 vuoden ajan olemme auttaneet asiakkaitamme onnistuneesti ottamaan käyttöön matkustusohjelmia sekä kasvattamaan ja optimoimaan niitä. Asiantuntijatiimimme ovat valmiina tukemaan sinua paremman liikematkustuskokemuksen saamisessa jo tänään.

Osallistu johonkin virtuaalisista tapahtumistamme, jossa voit tutustua meihin ja oppia lisää.

Etsitkö parempia liikematkustusratkaisuja? Ota yhteyttä tiimiimme.