Business-traveler-booking-trip-online.jpg

Umpqua Bankin liikematkojen tuottoprosentti lisääntyi

Yritys:
Umpqua Bank
Ala:
Finanssiala

Umpqua Bank on ollut toiminnassa yli 60 vuotta. Pankki avasi ensimmäisen haarakonttorinsa vuonna 1953, ja sen mottona on "toiminnassa oleminen ihmisten hyväksi eikä rahan tekemiseksi". Umpqualla on nykyään yli 350 konttoria kaikkialla Yhdysvalloissa, ja sen palveluja täydentää vahva mobiilipankkialusta.

Umpqua Bankin Travel Manager JJ Giachetti ymmärsi, kuinka tärkeää yrityksen oli löytää liikematkatoimisto, joka oli yhtä tietoinen teknologian eduista kuin he itse. Hänelle oli myös välttämätöntä löytää liikematkatoimisto, joka voisi tarjota kattavan valikoiman matkatuotteita, korkean sijoitetun pääoman tuottoprosentin sekä työntekijöiden hyväksynnän.

Katso videolta, kuinka Egencian alhainen maksurakenne ja maailmanlaajuinen alusta auttoivat Umpqua Bankia saavuttamaan täydellisen sijoitetun pääoman tuoton ja maailmanluokkaa olevan 94-prosenttisen käyttöasteen.

Oletko valmis lisäämään käytäntöjen noudattamista ja tarjontaa? Ota meihin yhteyttä jo tänään.

Transkriptio:

"Yrityksemme on erittäin tietoinen teknologian eduista, ja siksi Egencian tarjoama teknologia helpotti yritystemme kulttuurien sulautumista. Toinen Egencian tarjoama etu on kaikki sen valikoimiin kuuluvat hotellit, jotka täydentävät meidän ensisijaisia hotellejamme. Lähimmän kilpailijan valikoimiin kuuluu noin 70 000 hotellia ja teillä on yli 500 000, mikä on loistavaa. Loistavia juttuja Egenciassa ovat sijoitetun pääoman tuottoprosentti, alhainen maksurakenne ja se, että lippujenhallinnassa säästämämme rahasumma kattaa koko palvelun – se on fantastista. Ja sen lisäksi meillä on työkalu, jota ihmiset haluavat käyttää, ja työntekijöistämme suurin osa käyttääkin verkkopalveluja. Jos sinulla ei ole työkalua, jota ihmiset haluavat käyttää, he eivät tule sitä käyttämään. Olen käyttänyt muita työkaluja edellisissä yrityksissä, ja niiden käyttöaste ei ollut lainkaan tämänkaltainen. Vaikka meillä on erittäin vankat matkustuskäytännöt, annamme työntekijöille mahdollisuuden valita haluamansa yöpymispaikan, mutta varaustyökalu osoittaa heille hienovaraisesti missä haluaisimme heidän yöpyvän. Ja meidän verkkopalvelumme käyttöprosentti on 94 prosenttia verrattuna siihen, että ihmiset soittaisivat johonkin palveluun, ja nämä 94 prosenttia varaavat varausalustan kautta sen sijaan, että he tekisivät varaukset muuta kautta – se on maailmanluokan tulos, ei vain hyvä tulos, vaan maailmanluokan tulos. Tämä on fantastista. Account Managerini auttaa minua suunnittelemaan tulevia tapahtumia strategisesti ja tarjoaa muita mahdollisuuksia ja tarjouksia, joita hänellä on tarjota esimerkiksi kokouksiimme ja tapahtumiimme. Olemme myös suunnittelemassa ja toteuttamassa ryhmälentovarauksia, joita emme ole aiemmin käyttäneet. Pidän todella Egenciasta. Olen tehnyt tätä työtä 17 vuotta [ja] se on loistava, loistava, loistava työkalu – en voi painottaa tätä tarpeeksi."

Tarvitsetko parempia matkanhallintaratkaisuja? Me voimme auttaa.