Travel Managerin muuttuva rooli

Travel Managerin roolia on tarkasteltu yritysten sisällä jo pitkään, mutta menneen vuoden aikana rooli on laajentunut nopeasti. Matkustajien tavanomaisten tarpeiden, yrityksen kuluja ja säästöjä koskevien mittareiden ja palveluntarjoajasuhteiden hallinnoimisen lisäksi Travel Managereiden on täytynyt asettaa huolenpitovelvollisuus, turvallisuus ja hyvinvointi etusijalle.
Travel Managerit ovat työskennelleet aiempaa läheisemmin ylimmän johdon sekä riskinhallinta-, laki-, henkilöstö-, talous- ja hankintaosastojen ja lisäksi myös hallitussuhteiden ja muiden tärkeiden sidosryhmien kanssa menneen vuoden aikana: he ovat joutuneet määrittelemään, mitkä ovat liiketoiminnan menestyksen kannalta ”välttämättömiä matkoja”, mitä uusia matkustussääntöjä otetaan käyttöön sekä miten yritys voi kasvaa ilman matkustamista.
Mitä tämä webinaari tarjoaa
Pääset kuuntelemaan, miten Petcon Michele Shry, Manpower Groupin Jennifer Zimmerman ja Goldspring Consultingin Will Tate keskustelevat seuraavista aiheista:
- Travel Managerin roolin ydinosat tänä päivänä
- taidot, jotka fiksujen Travel Managereiden on hallittava matkustuksen palatessa
- miten käytännöt ja palveluntarjoajasuhteet ovat muuttuneet
- tärkeimmät menestystekijät, joita Travel Managereiden tulisi seurata todistaakseen arvonsa organisaatioille
Liity tähän 60 minuuttia kestävään, BTN Groupin kanssa yhteistyössä tehtyyn webinaariin, jotta saat tietää Egencian aiemmin tänä vuonna tekemän tutkimuksen tärkeimmät löydökset.