5 tapaa tukea liikematkustajien hyvinvointia Egencian avulla

Posted: 03 December 2020
Business Traveller Well-Being

Tämänhetkinen matkailuympäristö voi luoda useita haasteita työntekijöillesi, joten sinun on varmistettava, että heitä tuetaan täysimääräisesti. Tähän kuuluu myös, että autat työntekijöitäsi tekemään oikeita päätöksiä erityisesti turvallisuuteen liittyvien ongelmien ilmaantuessa. Toinen merkittävä osatekijä on matkustuskokemuksen helpottaminen niin paljon kuin mahdollista − sinun on varmistettava, että työntekijät voivat matkustaa turvallisin mielin ja olla varmoja siitä, että heistä pidetään huolta matkan jokaisessa vaiheessa varaamisesta kotiinpaluuseen.

Lue tämä tarkistuslista tai lataa kopio varmistaaksesi, että kaikki asiat ovat hoidossa.

  1. Kolme yksinkertaista tapaa auttaa matkustajia toimimaan käytäntöjen mukaisesti tekemällä varauksia liikematkustuskäytäntöjesi mukaisesti

    Ei ole epäilystäkään, etteikö yrityksellesi olisi tärkeää luoda vahvat käytännöt, jotka heijastavat yrityksesi tavoitteita säästöjen, liikematkojen riskienhallinnan ja jopa kestävyyden suhteen. Mutta kyseisten käytäntöjen noudattaminen voi olla matkustajille hankalaa, ja matka voi alkaa väärällä jalalla.

    1. Moderni ja intuitiivinen käyttökokemus – Ensimmäinen tapa varmistaa käytäntöjen noudattaminen on pitää huoli siitä, että matkustajasi varaavat matkansa Egencian kautta. Tämä onnistuu parhaiten tarjoamalla heille käyttökokemus, joka on tuttu ja helppokäyttöinen. Liikematkan varaamisen tulisi olla yhtä vaivatonta kuin lomankin varaaminen.
    2. Saumaton integraatio kaikilla laitteilla – Tämänhetkisellä mobiiliaikakaudella on tärkeää tarjota matkustajille saumaton käyttökokemus kaikilla laitteilla tietokoneista tabletteihin ja älypuhelimiin. Tämän ansiosta he voivat pysyä aina ajan tasalla huolimatta siitä, mitä laitetta he käyttävät.
    3. Matkustajakeskeinen hakuteknologia – Matkustajiesi ei pitäisi käydä läpi hakutulosten jokaista sivua varausta tehdessään. Egencian varaustyökalun tulisi tehdä hankalin työ heidän puolestaan. Esimerkiksi Egencian Smart Mix -teknologia järjestää hakutulokset älykkäästi muuttujien, kuten välilaskuajan ja matkatavaramaksujen mukaan. Se käyttää myös koneoppimista, joka perustuu niin matkustajan omiin kuin hänen kollegoidensakin aiempiin valintoihin. Tämä tarkoittaa sitä, että matkustajasi löytävät ihanteellisen lennon tai hotellin hakutulosten ensimmäiseltä sivulta sen sijaan, että heidän pitäisi käydä läpi kaikki sivut parhaan vaihtoehdon löytämiseksi.
  1. Kolme tapaa hallinnoida peruutuksia, hyvityksiä ja uudelleenvarauksia helposti verkossa

    Tämän päivän dynaamisessa ympäristössä on tärkeää, että matkustajat voivat helposti tehdä muutoksia matkasuunnitelmiinsa missä ja milloin vain. Egencian alustalla käytössäsi ovat nämä kolme tärkeää ominaisuutta:

    1. Peruuta ja varaa uudelleen millä tahansa laitteella – Matkustajillasi tulisi olla mahdollisuus peruuttaa ja/tai varata uudelleen lennot, vuokra-auto tai hotelli millä tahansa laitteella ja luottaa siihen, että Egencia pitää huolen hyvityskupongin tai hyvityksen järjestämisestä. Tämä ominaisuus säästää työntekijöiltäsi aikaa ja vaivaa suunnitelmien muuttuessa.
    2. Varaa uudelleen maksutta ja lisää käyttämättömät liput uusiin varauksiin verkossa – Kun matkustajiesi on peruutettava lentonsa suunnitelmiin tulleiden muutosten takia, heidän ei pitäisi tuhlata aikaa kuponkien etsimiseen tai monimutkaisiin prosesseihin lisätessään käyttämättämät liput uusiin varauksiin. Kun matkustajat tekevät varauksen Egencian kautta, käyttämättömät liput näytetään suoraan hakutuloksissa, minkä lisäksi matkustajat saavat vaihtoehdon käyttää lippujen arvon tuleviin varauksiin.
    3. Intuitiivinen tuki verkossa yksityiskohtien hoitamiseksi – Takaisinsoittotoiminto (kuten Egencian Tarvitsen apua -toiminto Yhdysvalloissa) antaa matkustajillesi mahdollisuuden pyytää vain yhdellä painalluksella asiakaspalvelijalta takaisinsoittoa muutaman minuutin sisällä peruutusten, hyvitysten ja uudelleenvarausten hoitamiseksi.
  1. Kolme tapaa, joilla voit auttaa matkustajiasi tekemään oikeat varauspäätökset

    Merkittävä tekijä matkustajien hyvinvoinnin tukemisessa ja huolenpitovelvollisuutesi täyttämisessä tällä hetkellä on varmistaa, että matkustajilla on käytettävissään päätöksenteossa tarvittavat turvallisuusvinkit. Nämä kolme elementtiä auttavat asiassa:

    1. COVID-19-tietoja koskevat matkustustiedotteet – Koska eri maiden, alueiden ja jopa kaupunkien rajanylitys- ja karanteenisäännöt voivat muuttua edelleen milloin tahansa, on tärkeää, että matkustajilla on käytössään luotettava lähde pandemiaan liittyvistä rajoituksista ja ohjeistuksista. Matkustajat voivat lisätä lähtöpaikkansa ja määränpäänsä Egencia® Travel Advisoriin nähdäkseen senhetkiset tiedot matkustusrajoituksista, maahantulosäännöistä, saapumisen jälkeisistä karanteenivaatimuksista sekä tarvittavista henkilökohtaisista suojaimista ja terveydentilaa koskevista asiakirjoista. Matkasuunnitelmaan liittyvät yksityiskohtaiset tiedot auttavat rauhoittamaan matkustajiasi.
    2. Varausvaiheessa näytettävät hygieniamerkinnät – Useat palveluntarjoajat ovat ottaneet käyttöön tehostettuja terveys- ja hygieniatoimenpiteitä, ja jotkin ovat jopa tehneet yhteistyötä valtioiden viranomaisten ja alan järjestöjen kanssa parhaiden mahdollisten protokollien luomiseksi. Nämä yritykset voivat nyt ladata terveys- ja hygieniatoimenpiteistä kertovat merkinnät ja tiedot suoraan Egenciaan, jotta matkustajat näkevät ne varausvaiheessa. Tämän tasoinen läpinäkyvyys varausprosessin aikana helpottaa matkustajien päätöksentekoa, ja antaa turvallisuudentunteen siitä, että he ovat tehneet oikean valinnan.
    3. Käytäntöjen sanelemat rajoitukset integroituna varaustyökaluun – Asianmukaisten tietojen tarjoaminen matkustajille on yksi osa oikeiden varauspäätösten tekoa. Sen lisäksi on tärkeää, että voit rajoittaa tiettyjä toimintoja tai tiettyihin kohteisiin matkustamista päivittämällä matkustuskäytäntösi suoraan varaustyökalussa. Tämä voi tarkoittaa matkojen rajoittamista tiettyihin kohteisiin esimerkiksi epidemian takia tai rajoittamalla samalla lennolla olevien matkustajien määrää. Näin matkustajat näkevät kyseiset vaihtoehdot käytännönvastaisina varausta tehdessään.
  1. Kolme tapaa tarjota matkustajillesi tehokkaita tukiominaisuuksia ja hätätilanteessa käytettäviä palveluita

    Vaikka olisimme tehneet kaikki tarvittavat etukäteisvalmistelut, asiat menevät silti joskus pieleen matkalla ollessa. Nykyisin on tärkeämpää kuin koskaan aiemmin, että matkustajia tuetaan kaikin mahdollisin tavoin heidän ollessaan poissa kotoa.

    1. Reaaliaikaiset ilmoitukset lentoihin kohdistuvista häiriöistä – Matkustajien ollessa tien päällä heidän on saatava tietää välittömästi, mikäli matkaan on kohdistumassa häiriöitä vaikkapa lennon peruuntumisen, matkakohteen huonon sään tai muiden syiden takia. Egencia antaa sovelluksensa kautta matkustajille reaaliaikaisia ilmoituksia, jotka näkyvät niin kotisivulla kuin Matkani-sivulla.
    2. Henkilökohtaista tukea ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä – Vaikka sovellukset ovat loistava keino työntekijöiden voimaannuttamisen kannalta, on silti tilanteita, joissa tarvitaan henkilökohtaista tukea ratkaisujen löytämiseksi. Egencialla on tuhansia kokeneita asiakaspalvelijoita, jotka puhuvat yli 32 kieltä ja palvelevat 60 maassa vuorokauden ympäri ja vuoden jokaisena päivänä.
    3. Avun pyytäminen on helppoa – Kun matkustajille tulee mutkia matkaan, he eivät halua alkaa kaivaa asiakaspalvelun puhelinnumeroita. He haluavat mahdollisuuden pyytää apua nopeasti ja helposti. Yhdysvalloissa olevat matkustajat voivat napauttaa Egencian sovelluksessa olevaa Tarvitsen apua -painiketta ja lähettää näin takaisinsoittopyynnön asiakaspalvelijalle, joka soittaa takaisin yleensä alle kahden minuutin kuluessa.
  1. Kolme tapaa, joilla Egencia tarjoaa matkustajillesi tehokkaita matkakulujen hyvitys- ja maksuvaihtoehtoja

    Matkustajien hyvinvoinnin tukeminen ei pääty kotiinpaluuseen, sillä matkalla syntyneet kulut on vielä korvattava. Egencia tarjoaa tukea matkanhallintaohjelmasi maksutarpeisiin seuraavin keinoin:

    1. Keskitetty maksuratkaisu – Keskitettyjen maksujen tai virtuaalikorttien käyttö vähentää matkustajien omasta pussista tehtävien maksujen määrää. Egencia tekee yhteistyötä Conferman kanssa, joka on johtava rahoituspalvelualan yritys, tarjotakseen Egencian asiakkaille Client Central Payment -palvelun hotelleja varten. Tämä vähentää matkustajiesi odotusaikaa maksujen takaisinsaamiseksi.
    2. Keskitetyt laskut jokaiselle matkasuunnitelmalle – Silloin kun matkustajien on luotava matkaan liittyvä kuluraportti, Egencia (silloin kun se näkyy maksun veloittajana) näyttää jokaiseen matkasuunnitelmaan liittyvät laskut yhdessä paikassa. Tämä säästää matkustajien aikaa ja vaivaa sekä mahdollistaa nopeamman takaisinmaksupyyntöjen lähettämisen.
    3. Kulujenhallintasovellusten integrointi – Egencia integroi varaustyökalumme maksutapahtumat huippuluokan kulujenhallintasovellusten avulla. Tämä auttaa automatisoimaan kuluraportoinnin ja takaisinmaksuprosessin.

Etsitkö parempia liikematkustusratkaisuja? Ota yhteyttä tiimiimme.