Skip to main content

5 tapaa, joilla chat-tuki parantaa liikematkustuskokemuksia

Viisi tapaa, joilla chat-palvelu hyödyttää liikematkustusta

2 min
Julkaistu: 18 November 2020
Egencia Chat Traveler Support

Katso kuinka Egencia tarjoaa matkustajillesi asiantuntevia tukipalveluja

Kirjoittaja: Diana Hoffman, Director of Product Marketing, Egencia

Expedia Group aloitti chat-palvelun tarjoamisen lomamatkailijoille, ja huomasimme matkailijoiden pitävän siitä kovasti. He tunsivat saavansa parempaa tukea, sillä he pääsivät paremmin käsiksi tärkeisiin tietoihin aina silloin, kun he sitä eniten tarvitsivat. Ei liene yllätys, että ajattelemme liikematkustajien ajattelevan samoin − he haluavat samaa helppokäyttöisyyttä sekä nopeaa ja asiantuntevaa palvelua, jota he ovat tottuneet kuluttajina odottamaan. Katsotaanpa, kuinka Egencian chat-palvelu toimii.

  1. Kuinka Egencian chat-palvelu hyödyttää liikematkustajieni tukitarpeita?

Kärsivällisyys on hyve, tai niin ainakin sanotaan. Joissain tapauksissa kärsivällisyyttä on kuitenkin vaikea valjastaa käyttöön, varsinkin silloin, kun tarvitset nopeaa vastausta. Egencian chat-palvelu on tekoälyä hyödyntävä asiakaspalvelija inhimillisellä kosketuksella. Virtuaalinen asiakaspalvelija on ohjelmoitu antamaan liikematkustajalle yksilöityjä vastauksia nanosekunneissa. Sen avulla matkustaja voi myös tarkastella tämänhetkisiä, menneitä ja peruutettuja varauksia milloin tahansa. Tämän ansiosta matkustaja voi tehdä muutoksia varauksiinsa sekunneissa ilman, että hänen tarvitsee soittaa kenellekään.

  1. Chat-botit ovat hyvä keksintö, mutta joskus tarvitsemme oikean ihmisen tukea. Mikä avuksi?

Olet oikeassa, virtuaalinen asiakaspalvelija on loistava ominaisuus. Olemme kuitenkin tietoisia, että joissain tilanteissa tarvitaan myös oikean ihmisen tukea. Onko lentosi viivästynyt arvaamatta ja tarvitset uuden varauksen viime hetkellä? Ei hätää. Matkustajilla on mahdollisuus vaihtaa keskustelukumppani virtuaalisesta asiakaspalvelijasta Egencian liikematkakonsulttiin. Oikeat asiakaspalvelijamme ovat käytettävissäsi aina, kun sinulla on monimutkaisempia tukitarpeita.

  1. Onko Egencian chat-palvelulla vaikutuksia matkustusohjelmani kuluihin?

Kaikki haluavat säästää rahaa. Varsinkin matkavastaava, jonka on keskityttävä yrityksen liikevaihdon optimointiin. Egencian chat-palveluun sisältyvä virtuaalinen asiakaspalvelija on maksuton. Antamalla liikematkustajillesi mahdollisuuden hallinnoida matkoja itsepalveluperiaatteella voit vähentää ohjelmasi kuluja. Aivan yhtä tärkeää on saada nopeita ja tehokkaita vastauksia asiakaspalvelupyyntöihin, mikä auttaa lisäämään matkustajiesi tyytyväisyyttä matkustusohjelmaasi.

  1. Matkustajieni on päästävä nopeasti käsiksi tiedotteisiin ja ilmoituksiin. Kuinka chat-palvelu auttaa heitä pysymään ajan tasalla?

Matkustaminen on paljon helpompaa, ja matkustajat saavat paremman mielenrauhan, kun heidän saatavillaan on kaikki tarvittava tieto matkaan liittyvien päätösten tueksi. Egencian chat-palvelu antaa proaktiivisesti ilmoituksia matkaan liittyvistä tiedotteista, kuten hotellien terveyttä ja hygieniaa koskevista standardeista. Virtuaalinen asiakaspalvelija voi auttaa matkustajiasi suunnittelemaan liikematkoja paremmin ja samalla lisäämään heidän mielenrauhaansa, kun he tietävät tekevänsä oikeat päätökset matkojen suhteen.

  1. Minulla on matkustajia, jotka eivät ole käyttäneet liikematkustusohjelmaani aiemmin. Voiko chat-palvelu auttaa heitä oppimaan, kuinka tehdä varauksia Egencian kautta nopeammin?

Egencian tutuntuntuinen ja kitkaton käyttökokemus niin tietokoneella kuin mobiilissakin nopeuttaa varausten tekoa, joten matkustajasi voivat keskittyä päivätyöhönsä. Voit varata hotelleja neljän minuutin sisällä ja lentoja, vuokra-autoja tai junamatkoja alle viiden minuutin sisällä. Kun varaajat tarvitsevat lisäohjeistusta, chat-palvelu antaa nopeasti linkkejä asiaankuuluviin Egencian tukikeskusartikkeleihin ja matkustusvinkkeihin, jotka on suunniteltu auttamaan varaajia tarpeen vaatiessa.

Nämä matkustajiasi ja matkustusohjelmaasi hyödyttävät edut tarjoillaan Egencian tekoälyä hyödyntävän, mutta inhimillisellä kosketuksella varustellun chat-palvelun muodossa.

Oliko tästä sisällöstä hyötyä?
0

Etsitkö parempia liikematkustusratkaisuja? Ota yhteyttä tiimiimme.