Skip to main content

Mark Hollyhead, Chief Operating Officer and SVP of Customer Success

Mark-Hollyhead-hero-banner-image-desktop
Mark-hollyhead-hero-banner-mobile

Mark Hollyhead

President

BIOGRAPHY

Mark Hollyheadilla on 25 vuoden maailmanlaajuinen myynti-, markkinointi- ja yrityskokemus matkailu- ja telekommunikaatioaloilta.

Mark siirtyi Egenciaan vuonna 2010 Pohjois- ja Etelä-Amerikan Senior Vice Presidentin tehtäviin ennen kuin hänet nimitettiin maailmanlaajuiseksi Chief Operating Officeriksi vuonna 2016. Ennen Egenciaa Mark työskenteli Vodafonelle Head of Transformationin tehtävissä. Sitä ennen hän työskenteli 15 vuotta British Airwaysille (BA) erilaisissa johtotehtävissä, joihin kuuluivat muun muassa Vice President of eCommerce and Customer Contactin ja Head of Revenue Managementin tehtävät.

Markin viimeisin asema British Airwaysilla oli Head of London Heathrow Customer Operations, jossa hän oli vastuussa Lontoon Heathrow'n terminaaleista 1, 3 ja 4. Hän toimi myös puheenjohtajana Terminal 5 -muutosohjelmassa, jonka tehtävänä oli kehittää asiakkaan kokemusta ja yhdistää kaikki toiminnot yhteen terminaaliin.

Markilla on MBA-tutkinto strategiasta ja jakelusta City of London Business Schoolista, ja hän suoritti jatkotutkintonsa taloustieteestä Birkbeck University of Londonissa.

Ovatko matkailu ja teknologia sinulle tärkeitä?

Tutustu avoimiin työpaikkoihimme nyt ja liity osaksi Egencian tiimiä.