
Liikematkustusdatan merkityksellisyys AMS:ssä
Yli 100 suuryritystä yli 90 maassa palveleva globaali AMS auttaa yrityksiä ja yksityishenkilöitä täyttämään potentiaalinsa kykyjenhankinnassa ja -hallinnoinnissa.
Liikematkustaminen on aina ollut tärkeää AMS:lle, ja se on tehnyt yhteistyötä Egencian kanssa vuodesta 2015 tukeakseen henkilöstöään ympäri maailman käyttäjäystävällisen liikematkojen hallintajärjestelmän avulla, niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin. Yritys ymmärtää liikematkustuksen olevan tärkeässä roolissa, ja raportoinnilla onkin ollut keskeinen rooli sen matkustusohjelman menestyksen kannalta.
AMS on käyttänyt hyödykseen Egencia Analytics Studion dynaamisia ja visuaalisia tietoja sisältäviä raportteja, joilla on ollut vaikutus yrityksen tekemissä päätöksissä ja vihreiden tavoitteiden saavuttamisessa. Yritys on esimerkiksi neuvotellut itselleen paremmat hotellitarjoukset, kohdistanut resursseja oikeisiin kohteisiin ja saanut näkyvyyttä liikematkoista kertyneeseen hiilijalanjälkeen.
Lue tämä blogi ja saat tietää, kuinka Egencia Analytics Studio voi auttaa sinua neuvottelemaan hotelli- ja lentohintoja liikematkoja varten.
Tai katso, kuinka Egencia Analytics Studio voi auttaa sinua näkemään hiilijalanjälkesi tiedot hiilidioksidipäästöjen työtilassa.
Videon teksti:
”Valitsimme Egencian vuonna 2015, ja yksi syy päätöksen takana oli verkossa oleva maailmanlaajuinen alusta, joka on yksi ja sama kaikille työntekijöillemme, missä he ikinä ovatkin.
Raportit ovat auttaneet vaikuttamaan päätöksiin siitä, milloin meidän on lisättävä tai vähennettävä matkustamista [tai] keskityttävä tietyille alueille. Niiden avulla pystymme kohdistamaan resurssejamme, budjettiamme sekä työntekijöitämme paremmin varmistaaksemme, että olemme matkalla oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Mutta voimme tietojen avulla myös varmistaa, että pystymme hyödyntämään ostovoimaamme esimerkiksi neuvotellessamme edullisemmista sopimuksista hotellien tai lentoyhtiöiden kanssa.
Hiilidioksidipäästöjen työtila antaa meille näkyvyyttä yrityksemme hiilijalanjälkeen. Ja se auttaa meitä ymmärtämään tilanteen paremmin, jotta pystymme kouluttamaan myös matkustajiamme. Haluamme matkustajiemme tietävän, millainen vaikutus business-luokan, 1. luokan ja turistiluokan kaukolennoilla on. He näkevät, millainen vaikutus heillä on yksilöinä ja he voivat pohtia, miten he voivat muuttaa käyttäytymistään myös vapaa-ajanmatkojen suhteen. Meidän kaikkien on tehtävä osamme ilmastonmuutoksen vastaisessa taistelussa ja hiilijalanjälkemme pienentämisessä. Hiilidioksidipäästöjen tiedot antavat meille ajantasaista tietoa, jonka avulla voimme vaikuttaa käyttäytymiseen ja muuttaa sitä.”