Skip to main content

Egencia Helping Healthcare tarjoaa sairaaloille alennushintaisia hotelleja ja ilmaista matkanhallintaa

3 min
Posted: 28 May 2020Updated: 28 May 2020
Topics: Blogi
healthcare-travel-discounts-medical-professionals-1200x800.jpg
Kirjoittaja: Wendy White, CMO Egencia Me Expedia Groupilla uskomme vastavuoroisen auttamisen lisäksi yhteisöille tehtävään hyvään kaikkialla maailmassa. Kun Egencia sai tietää sairaaloiden vaikeuksista löytää majoituspaikkoja työntekijöilleen ja vapaaehtoisilleen, joiden täytyy asua eristyksissä perheistään tai matkustaa koronavirusalueille, halusimme puuttua asiaan. Muutama viikko sitten keskustelin puhelimessa tohtori Jon Lensingin kanssa hänen startup-yrityksestään nimeltä Apollo Healthcare Technologies. Jonin ja hänen tiiminsä omistautuminen terveydenhuollon ammattilaisten viemiseksi kriisialueille oli mielestäni erittäin inspiroivaa. Hän kertoi, että ”COVID-19-tilanteen alusta alkaen olemme nähneet dramaattista kasvua terveydenhuollon työntekijöiden tarpeessa kriisialueilla”.  Tämän kysynnän vuoksi kehitimme Egencia Helping Healthcare -matkustusohjelman, jotta terveydenhuoltolaitosten ei tarvitsisi etsiä hotelleja tai huolehtia siitä, täyttävätkö he huolenpitovelvollisuutensa. Tajusimme myös, että jopa jotkut omalla alueellaan pysyvät terveydenhuollon työntekijät päättävät asua erillään perheistään. He tarvitsevat pääsyn edullisiin hotellihintoihin ja alennuksiin omalla alueellaan, ja heidän työnantajansa haluavat auttaa heitä löytämään sopivia hotelleja. Nopeamman liittymisprosessin avulla terveydenhuoltolaitokset voivat pian antaa työntekijöilleen pääsyn jopa 30 % halvempiin hotellihintoihin[1] sekä mahdollisuuden hyödyntää ympärivuorokautisen asiakaspalvelun 30 kielellä ja saada ilmoituksia matkoihin tapahtuvista muutoksista. Egencia poistaa tämän 90 päivää kestävän matkustusohjelman aikana myös kaikki liittymis- ja varausmaksunsa. Terveydenhuoltolaitokset ja muut palveluntarjoajat hyötyvät ominaisuuksista, joilla organisaatiot voivat hallita matkustusohjelmiaan tehokkaasti. Näihin ominaisuuksiin kuuluvat:
  • Turvallinen ja kontrolloitu hotellivarausalusta, johon sisältyy laaja valikoima hotellihintoja, kuten Expedia-hinnat (mukaan lukien erityiset hinnat terveydenhuollon ammattilaisille), GDS-hinnat ja omat neuvotellut hintasi.
  • Intuitiivinen matkanvarausprosessi, varaapa matkan sitten tehtävään nimetty matkanvaraaja tai käyttäjä itse.
  • Mahdollisuus luoda tiettyjä rajattuja alueita, jotta käyttäjät voivat helposti löytää hotelleja oman kotinsa tai sairaalan lähistöltä.
  • Alan johtava huolenpitovelvollisuus-/riskienhallintaratkaisu, jonka avulla näet käyttäjien sijainnin ja voit kommunikoida heidän kanssaan helposti.
  • Yksityiskohtaiset matkustusraportit ja analytiikkatyökalut, joiden avulla näet, missä työntekijäsi ovat ja löytää heidän varaustietonsa.
  • Pääsy Egencia Communityyn, josta löydät muiden yritysten vinkkejä matkustukseen ja matkanhallintaan.
Hotellialennukset terveydenhuollon työntekijöille Helping Healthcaren kautta terveydenhuoltolaitoksilla on pääsy Best Westernin ja IHG:n kaltaisten hotelliketjujen tarjoamiin alennushintoihin sekä Expedia Market Management -tiimin erityishotellihintoihin. Alennusten lisäksi monet hotellit arvioivat kehittyneemmän teknologian mahdollisuuksia viruksen leviämisen jarruttamiseksi ja ovat ottaneet käyttöön muita turvallisuustoimenpiteitä, kuten tehostaneet siivousta. Kuinka Apollo auttaa tukemaan toimialaa Jon kertoi puhelinkeskustelumme aikana oman yrityksensä samankaltaisesta halusta tukea terveydenhuollon organisaatioita COVID-19-kriisin aikana. Jonin mukaan Apollon tehtävänä on ”tehostaa lääketieteellisten palveluiden tarjoamista yhteisön terveyden ylläpitämiseksi sijoittamalla terveydenhuollon ammattilaisia alueille, joilla heitä eniten tarvitaan”. Apollo poistaakin kaikki maksunsa helpottaakseen terveydenhuoltolaitoksia saamaan lisää tarvittavia lääkäreitä, sairaanhoitajia, terveydenhuollon työntekijöitä ja vapaaehtoisia. Jon keskusteli useiden valtioiden terveysministeriöiden, sairaalayhdistysten ja lääketieteellisten yhteisöjen kanssa, ja ne kaikki olivat kiinnostuneita hänen yrityksensä palveluista. Keskustelujen aikana yksi aihealue nousi esiin jatkuvasti. ”Heidän oli saatava tietää, että matkustavista terveydenhuollon työntekijöistä pidettäisiin huolta, ja että joku hallinnoisi heidän matkojaan. Jonkun pitäisi tietää, milloin ja mihin työntekijät ovat matkalla ja kuka pitäisi huolta majoituksesta, sillä he eivät millään voi ottaa vastuulleen tätä osa-aluetta kaiken muun lisäksi”, hän kertoi. Jon ymmärsi tarvitsevansa jonkun ratkaisemaan hänen matkanhallintaan liittyvät huolensa, ja siksi hän aloitti yhteistyön Egencian kanssa. ”Toivomme, että Apollon ja Egencian yhteistyö voi viedä terveydenhuollon työntekijät sujuvasti kriittisimmille alueille välittömästi ja tuoda heidät myös myöhemmin takaisin, kunhan tilanne rauhoittuu.” Liity ja aloita Egencia Helping Healthcare -matkustusohjelman käyttö jo tänään.

[1]Keskimäärin jopa 30 % säästöt per yö ohjelmaan osallistuvissa hotelleissa.

Etsitkö parempia liikematkustusratkaisuja? Ota yhteyttä tiimiimme.